login: hasło:
REKLAMA:

Dodał: Andrzej  w dniu: 2012-07-12

Czarnogóra - dzień 8.

Wycieczka do Czarnogóry - leniuchowanie na wyspie Sveti Nikola.

Dziś dzień ósmy naszego pobytu w Czarnogórze. I dzień wolny, typowo relaksacyjny dla nas, więc jedziemy (a właściwie płyniemy) na wyspę Sveti Nicola.
Tak więc po śniadaniu poszliśmy w stronę plaż i portu, gdzie w jednym z pierwszych wpisów o Czarnogórze przedstawiłem Wam tamtejsze wodne taksówki. Wybraliśmy sobie jedną z nich na której było napisane, że pływa właśnie na tą wyspę i po zapłaceniu 3 Euro zapewniliśmy sobie kurs "tam i z powrotem". Dość tanio, tak mi się zdaje. Oczywiście jest to cena za osobę. Chwilę poczekaliśmy na zapełnienie się taksówki i popłynęliśmy. Jako, że wyspa znajduje się ciut ponad 1km od Budvy, rejs trwał chwilkę. Na miejscu okazało się, że woda jest taka piękna, czysta, przejrzysta i z takim kolorem, że Monia nie mogła wytrzymać ani chwili dłużej aż dojdziemy do właściwych plaż, że postanowiła praktycznie już tam w porcie wejść do wody. Więc odeszliśmy parę metrów od nabrzeża i wskoczyła się popluskać :)

Monia w wodach przy wyspie Sveti Nikola.

Monia u wybrzeży wyspy Sveti Nikola. W tle Budva.

Tyle, że tam strasznie dużo jeżowców było, więc poszliśmy sobie w stronę tych plaż właściwych. Niestety ludzi już dość dużo było, więc zatrzymaliśmy się tylko na chwilkę gdzieś w pierwszym lepszym miejscu, aby pójść jednak dalej. W ogóle mieliśmy chrapkę na obejście wyspy wokół, ale okazało się, że jest to niemożliwe ze względu na klify, więc uwaliliśmy się w dogodnym dla nas miejscu na "tyle" wyspy i tam poleniuchowaliśmy sobie przez dość długi czas.

Dalsza część ciutkę niżej, pod reklamą:

Oto dalsza część wpisu:

Dla facetów tamto miejsce w którym byliśmy ma o tyle dodatkowe walory, gdyż zapewne dość często młode i hojnie obdarzone przez naturę turystki lubią zrzucić z siebie górę stroju kąpielowego i tak paradować sobie po plaży czy wskakiwać do wody i popływać. Przynajmniej ja na takowe trafiłem, więc sądzę, że to nie było jednostkowe zdarzenie a raczej codzienność. W sumie to do tej pory żałuję, że nie zrobiłem im zdjęcia, byłaby to świetna reklama dla tej części wyspy :)
Zamiast tego obskoczyłem okolicę naszego "leżakowania" i porobiłem całkiem sporo różnistych zdjęć i z Monią w kadrze i bez Niej.

Plaża na wyspie Sveti Nikola.

Woda przy plażach wyspy Sveti Nikola.

Plaża na
Plaża na "tyłach" wyspy Sveti Nikola.

Po kilku godzinach doszliśmy do wniosku, że wystarczy tego dobrego. Poszliśmy zwiedzić turystyczną część wyspy, wróciliśmy do portu w którym już taksówka czekała i popłynęliśmy na kontynent.

Widok na oddalający się porcik wyspy Sveti Nikola.

W tle Stare Miasto w Budvie i przepływający statek na bliższym planie :)

Później szwędanie się po Budvie, obiadokolacja i już standardowo na naszej plażowej knajpki na piwko.

Zimne piwko w naszej ulubionej Budviańskiej knajpce na plaży :)

Oczywiście powrót do willi w okolicach północy i do spania, bo następny dzień już nie ma być tak lekki jak dzisiejszy. W planach mamy aktywne spędzenie dnia w Barze :)

A na deser panorama plaży na wyspie.

Panorama jednej z plaż na wyspie Sveti Nikola.

Oczywiście u Moni znajdziecie więcej zdjęć z dzisiejszego dnia niż ja wybrałem do tego wpisu.
POLUB TEN WPIS:

Skomentuj ten wpis:
Twoje imię:

Podaj adres swojej strony WWW, jeśli posiadasz:

Wpisz hasło uwierzytelniające (info pod formularzem)

Twój komentarz:

UWAGA! Z racji zbyt częstego dodawania komentarzy przez różniste boty spamowe, zmuszony zostałem do zastosowania hasła aby spróbować wyeliminować ten proceder. Aby dodać komentarz, musisz w odpowiednie pole w formularzu wpisać słowo komentarz. Komentarz nie zostanie dodany, jeśli słowo zostanie źle wpisane.
Brak komentarzy do tego wpisu.